injasms.ir

راست

logo-samandehi

  قوانین ارسال از خط خدماتی

تاريخ ثبت : ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه

باسلام

مجددا به اطلاع میرساند در متن پیام های ارسالی از خطوط خدماتی باید نکات زیر رعایت شود :

1-پیام به هیچ عنوان تبلیغاتی نباشد

2-مخاطب مشخص باشد یعنی فامیل مشترک در متن پیامک باشد ( برای ارسال های زیاد ضروری میباشد ) و یا نوع مشتری در متن مشخص باشد مثلا عضو محترم اتحادیه...

3-ارسال کننده پیام مشخص باشد یعنی در انتهای پیام نام شرکت یا عنوان سایت یا عنوان اپلیکیشن ارسال کننده مشخص باشد مثلا با تشکر اتحادیه لوازم خانگی فارس

4-در انتهای پیام روشی برای انصراف مخاطب از دریافت پیام مشخص نمایید مثلا عبارت لغو1 را قرار دهید و سپس اگر فردی عدد 1 را برای شما فرستاد از آن زمان به بعد به هیچ عنوان برای فرد پیامک نفرستید

لازم به ذکر است با توجه به سختگیری های جدید در رابطه با خطوط خدماتی رعایت تمامی این نکات ضروری میباشد و چنانچه قبلا این نکات را رعایت نمینمودید از این پس رعایت این نکات ضروری میباشد و در صورت عدم رعایت پیام شما ارسال نخواهد شد و جریمه نیز خواهید شد

با تشکر از شما

مدیریت

 

 

پشتیبانی سامانه :   فقط از طریق تلفن 09190139123

پست الکترونیکی  rgmr85@gmail.com

  09190139123

ساعت کاری : 8 الی 22