ورود | آموزش ورود |
تاريخ ثبت : 13 دی 1390 ساعت 8 و 49 دقیقه
وقتی تبلیغات یک کمپانی از طریق بیلبوردها و یا تیزرهای تلویزیونی که تبلیغات همه گیر هستند، انجام می پذیرد عوامل بسیاری در گیرایی و اثرگذاری این تبلیغات نقش بازی می کنند، به عنوان مثال اثر گذاری تبلیغات از طریق بیلبورد و از طریق SMS را با هم مقایسه کنیم. وقتی یک بیلبورد تبلیغاتی با کیفیت بسیار بالای گرافیکی و چاپ آماده می شود، اولین مساله محل نصب تابلو می باشد. محل های شلوغ و پر ترافیک، محل های متوسط نشین ، محل های متول نشین و ... تمام اینها و حتی قیمت Standها در نقاط مختلف شهر در تامین این فاکتور مهم می باشد. فرض کنید، کمپانی محلی را که تردد و ترافیک بسیاری دارد، جهت نصب انتخاب نماید. پس از نصب، اثر گذاری تبلیغات به عواملی بستگی دارد که به آنها متغیرهای پنهان می گویند. این متغیرها علی رغم تاثیر مستقیم و بسزایی که در نتیجه عمل دارند هیچگاه قابل اندازه گیری نمی باشند.
سلیقه افراد و مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه در طول مدتی که تابلو تبلیغاتی شما در این محل پر تردد نصب است اثر بسزایی در توجه ابزار دارد. اثر طیف های زندگی مختلف به چشم افراد مختلف و مشکلات اجتماعی که باعث عدم توجه افراد به اطرافشان می شود گاهی باعث می شود از 2 میلیون فردی که از جلوی یک بیلبورد تبلیغاتی رد می شوند 100هزار نفر هم با دقت این تابلو را نگاه نکنند و حتی ناخودآگاه آنها نامی هم در ذهنشان نگه ندارند و...
حال آنکه وقتی از طریق SMS برای 2.000.000نفر پیام می فرستید چون این پیام وارد یکی از جنبه های شخصی فرد مخاطب شده است حتما متوجه آن می شود.
همانگونه که در سایر تبلیغات متداول امروز یا استفاده از هدایا و جایزه های تبلیغاتی در اثر گذاری آن تاثیر بیشتری دارد. تبلیغات از طریق SMS نیز اگر همراه با جایزه های تبلیغاتی باشد گیرایی بیشتری به همراه دارد و گاهی اوقات باعث می شود فرد مخاطب یک مبلغ برای کالای شما محسوب شود.
در تبلیغات از طریق SMS دست کمپانی بسیار باز خواهد بود تا حرکتهای نویی را در جهت معرفی خود انجام دهد. این صنعت تبلیغاتی نوین که گستره آن اگر نتوانیم بگوییم تمام افراد جامعه، 90% افراد جامعه می باشد می تواند طبق سلیقه ها و بر اساس سن های مختلف مخاطبین باهزینه هایی کمتر از سایر تبلیغات طراحی شود. شاید در نظر اول هزینه این گونه تبلیغات از نظر کمپانی بالا باشد ولی بایک حساب سر انگشتی می توان دریافت که تبلیغات از طریق SMS هم کیفیت را شامل می شود و هم کمیت را و وقتی شما تبلیغات کمپانی خود را برای حتی 100هزار نفر هم می فرستید مطمئنید که 100 هزار نفر تبلیغات شما را دیده اند. حال از شما می پرسیم چند نفر مطمئنا بیلبوردهای تبلیغاتی شما را با دقت دیده اند؟
چند نفر وقتی تیزرهای تبلیغاتی شما بین پربیننده ترین برنامه تلویزیونی پخش شده عصبانی نشده اند؟
یزد پیام مجری ارسال پیامک انبوه در ایران
و تولید کننده نرم افزار های فوق قدرتمند SMS
www.YazdPayam.com
|