injasms.ir


ورود
نام کاربری رمز عبور
آموزش ورود
  کاربرد سامانه برای نشریات و مجلات ( نشــریه پـیـامکی )

تاريخ ثبت : 30 بهمن 1389 ساعت 20 و 32 دقیقه

 

اشتراک 99 ساله میفروشید!

اغلب نشريات فارغ از موضوع اصلي فعاليت خود، طيف وسيع اي از مردم را مخاطب قرار مي دهند از اين رو يکي از بهترين ابزارهاي اطلاع رساني هستند. نشريات علمي – تخصصي اعتبار علمي کشور محسوب مي شوند ؛ نشريات مذهبي تعليم وتربيت ديني را پيگيري مي کنند.

به عبارت ديگر نشريات در حيطه فعاليت خودتأثير شگرفي در جامعه دارند و حضور قدرتمند آن ها ضامن رشد علمي و فرهنگي است. محبوبيت و بقاي هر نشريه علاوه بر محتواي آن به خوانندگان و برآورده شدن خواسته هايآنان نيز بستگي دارد. به عنوان مثال خوانندگان هر نشريه علاقه خاصي به ارتباط بامسئولان و نويسندگان آن و ابراز نظرات و ديدگاه هاي خود دارند اما راهکارهايارتباطي قديمي نظير مکاتبه و ايميل در عين سابقه مثبتي که دارند، براي افرادپرمشغله جامعه امروزي کاربردي نيستند. سرويس پيام کوتاه راهکاري مناسب و کاربرديبراي هر نشريه است که ضمن برقرار نمودن ارتباط مستقيم بين خوانندگان و نشريه موردعلاقه آن ها، پتانسيل کسب درآمد و ايجاد ارزش افزوده را داراست.

تکنیک های فروش اشتراک 99ساله:

1- دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.

2- دريافت مطالب کوتاه و دل نوشته هاي خوانندگان براي چاپ

3-اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک

مثال : مشترک گرامي، اشتراک شما اين ماه پايان مي يابد.

 4- ترغيب علاقمندان نشريه براي خواندن شماره بعدي از طريق ارسال عناوين مطالب نشريه کمي پيش از انتشار آن.

مثال : در شماره جديد مي خوانيد: مصاحبه با موفق ترين مرد سال

 5- اعلام انتشار و زمان توزيع شماره جديد به خوانندگان

مثال : شماره جديد منتشر شد، ويژه نامه نوروزي را از روزنامه فروشي ها بخواهيد.

 6- برگزاري مسابقه پيامکي

7- برگزاري نظرسنجي پيامکي

مثال : به نظر شما کدام بخش نشريه جذاب تر است؟ 1- مصاحبه ويژه 2- گزارش 3- سرگرمي 4- نگارخانه

 8- ارسال پيام تبريک و تهنيت در مناسبت ها

9- جذب اسپانسر مالي و کسب درآمد